Jangan bebankan keluarga dengan masalah mahupun hutang peribadi anda!
Dapatkan perlindungan segera...




Anda pencari rezeki untuk diri dan keluarga?
Anda mempunyai banyak hutang piutang?

Cuba bayangkan sekiranya anda sudah tidak berupaya lagi mencari rezeki untuk diri mahupun keluarga anda...



Memperkenalkan... i-Great Damai
i-Great Damai merupakan takaful keluarga yang mampu dan mesti dimiliki oleh semua orang. Ia merupakan perlindungan yang boleh menyediakan bantuan kewangan kepada waris-waris anda di saat-saat teramat memerlukan terutamanya apabila kehilangan diri anda ataupun punca pendapatan daripada anda akibat hilang upaya kekal.
Lebih dari itu, i-Great Damai turut memberi ruang yang luas dan lancar untuk anda mencapai matlamat jangka panjang dalam kehidupan ini.
i-Great Damai mempraktikkan kontrak tabarru' yang mana kesemua peserta takaful bersetuju untuk membantu antara satu sama lain dengan memberi bantuan dalam bentuk kewangan kepada mana-mana peserta yang ditimpa musibah.
i-Great Damai boleh disertai oleh sesiapa sahaja seawal usia 30 hari dan akan dilindungi sehinggalah berumur 99 tahun. Caruman minimum yang dikenakan ialah RM100 sebulan ataupun RM1,200 setahun!
i-Great Damai juga mempunyai pelbagai jenis rider yang anda perlukan mengikut situasi. Anda akan dilindungi secara menyeluruh tanpa perlu berasa gusar sekiranya ditimpa kesusahan.
Apa tunggu lagi?! Hubungi dan sertailah kami sekarang sebelum semuanya terlambat!!!



Comments

Popular posts from this blog

Kelebihan Hibah Dalam Takaful

Kelebihan Produk Great Eastern Takaful

Apa Itu Hibah?